Dlaczego Quick-Step jest sponsorem kolarstwa już 17 rok z rzędu?

W 2015 roku jeden z najbardziej znanych zespołów kolarskich startuje pod nową nazwą. Drużyna Omega Pharma-Quick, ze światowej klasy zawodnikami, takimi jak Mark Cavendish, czy Tony Martin, będzie brać udział w zawodach jako Etixx-Quick-Step. Zgodnie z motto „nigdy nie zmieniaj zwycięskiego zespołu”, Quick-Step rozpoczyna kolejny rok współpracy z drużyną. Pasja tej marki do designu i jakości odpowiada sportowym celom i ambicjom zespołu.

Fani kolarstwa automatycznie łączą Quick-Step z uznaną drużyną, która przyniosła indywidualne i grupowe zwycięstwa kilku pokoleniom utalentowanych kolarzy. Nie wszyscy jednak wiedzą, że marka Quick-Step jest producentem wysokiej jakości podłóg laminowanych. Międzynarodowa strategia marki związana ze sponsoringiem sportowym mocno wpisuje się w cele firmy: z jednej strony wzmocnienie świadomości marki na poziomie międzynarodowym, z drugiej - podkreślenie jakościowego wizerunku.

Podstawą przywiązania Quick-Step do świata kolarskiego jest wspólna pasja. Podejście marki do jakości i designu idealnie wpisują się w ambicje drużyny kolarskiej: być w czołówce zarówno jeżeli chodzi o wyniki, jak i nadchodzące trendy. Paul De Cock, Dyrektor Generalny sekcji podłóg UNILIN, prywatnie miłośnik kolarstwa, ujmuje to w słowa „kolarska gracja Terpstry, kwiecisty styl Boonena czy elegancja, z jaką Kwiatkowski zostawia w tyle resztę zawodników: idealny kolarz jest bardzo podobny do podłóg Quick-Step – liczy się energia i styl.”

Widoczność marki i jakościowy wizerunek

2015 rok będzie siedemnastym z rzędu, podczas którego logotyp Quick-Step pojawi się na strojach kolarzy. Marka była już 12 razy głównym sponsorem zespołu. Taki sponsoring zapewnia marce widoczność i umacnia jej jakościowy wizerunek, a konsumentom daje możliwość doświadczenia ekscytującego świata kolarstwa.

Artykuły powiązane
2015-01-09