Wartości marki Quick-Step i drużyny kolarskiej: dwie strony tego samego medalu

Quick-Step 17 rok z rzędu jest sponsorem uznanego zespołu kolarskiego. Pod przewodnictwem doświadczonego menedżera Patricka Lefevere, drużyna będzie brać udział w zawodach pod nową nazwą - „Etixx-Quick-Step”. Quick-Step już 13 raz stanie się głównym sponsorem drużyny. Relacja pomiędzy wartościami marki: innowacja, design i jakość, a kolarskim zespołem jest teraz silniejsza niż kiedykolwiek.

Powody dla których Quick-Step wstąpił do świata kolarstwa 17 lat temu są wciąż aktualne: filozofia drużyny kolarskiej i wartości marki są bardzo zbliżone. Jako wytwórca jakościowych rozwiązań dla podłóg, Quick-Step przestrzega trzech nadrzędnych zasad - Paul de Cock, Dyrektor Generalny sekcji podłóg UNILIN wyjaśnia: „innowacja, design i jakość są podstawą sukcesu marki. Nasza drużyna kolarska podziela te wartości, które wzmacniają reputację Quick-Step na świecie.”

Innowacja - pionierskie wysiłki, które mają znaczenie

Zarówno dla Quick-Step, jak i dla drużyny kolarskiej innowacja jest bardzo ważnym elementem sukcesu. Drużyna kolarska blisko współpracuje z Akademią Bakala, belgijskim centrum dla sportowców, który bada wpływ właściwego odżywiania na sportowe wyniki. Innym przykładem przywiązywania wagi do detali jest wysokiej klasy przekładnia, która przyczyniła się do dwukrotnego zwycięstwa drużyny męskiej w Mistrzostwach Świata na czas. De Cock komentuje: „W Quick-Step również skupiamy się na innowacjach. Ciągłe inwestycje w badania i rozwój doprowadziły do licznych rozwiązań technologicznych, przykładem czego jest nasz opatentowany system łączenia paneli bez użycia kleju Uniclic® czy linia Impressive (Ultra) - pierwszych na świecie laminowanych podłóg, które są wodoodporne.”

Design – kształtowanie trendów

Podobnie jak konsumenci i fani kolarstwa, Quick-Step stawia na modę i styl. Wystarczy spojrzeć na miejskie ulice, by zrozumieć związek pomiędzy designem a kolarstwem. Powrót jednobiegówki, moda na ostre koło czy rosnąca popularność turystyki rowerowej to tylko niektóre przykłady powrotu retro. Jako drużyna kolarska Etixx-Quick-Step nie tylko podąża za najnowszymi trendami, ale wręcz je tworzy, np. w postaci oldschoolowych czapek z daszkiem. Kolarze współdecydują o swoich strojach, dzięki temu czują się w nich bardzo komfortowo. „W Quick-Step widzimy te same trendy: np. nasza kolekcja podłóg drewnianych Variano podąża za stylem retro. No nowo zdefiniowaliśmy klasyczne wzory, by wykorzystać je do kolekcji wodoodpornej linii Impressive (Ultra), a 2 z 16 wzorów bezpośrednio nawiązuje do retro.”- mówi Paul De Cock.

Jakość – zero miejsca na przypadek

Drużyna kolarska oraz rozwiązania Quick–Step są synonimem najwyższych standardów. Zespół pracuje tylko z dostawcami materiałów najwyższej jakości, a wspaniała kondycja kolarzy jest wynikiem m.in. współpracy z Akademią Bakala. Dla marki jakość podłóg jest równie ważna, dlatego są one nie tylko piękne, ale także trwałe. Tak jak Quick Step prowadzi skrupulatne testy jakości na każdy etapie produkcji, tak i zespół kolarski nie pozostawia miejsca na przypadek. Wynikiem ciężkiej pracy, ciągłych inwestycji w innowacje i badania jest reputacja o wysokiej jakości zarówno w sporcie, jak i wnętrzarstwie.

Artykuły powiązane
09.01.2015