Quick-Step Alpha Vinyl Team
Quick-Step: miłość do kolarstwa od 1999 roku
Historia doskonałości
Historia związku firmy Quick-Step z kolarstwem zaczęła się w roku 1999, kiedy to dział podłóg firmy UNILIN rozpoczął współsponsorowanie grupy kolarskiej Mapei-Quick-Step. Od tamtego czasu marka Quick-Step jest synonimem zawodowej drużyny kolarskiej najwyższej klasy, która przez lata startowała pod różnymi nazwami: Mapei – Quick-Step, Quick-Step – Davitamon, Quick-Step – Innergetic, Omega Pharma – Quick-Step, Etixx – Quick-Step, Quick-Step Floors, Deceuninck-Quick-Step, a ostatnio Quick-Step Alpha Vinyl.
Przekraczanie granic przez wiele lat
Sukces zespołu opiera się na wspólnych ambicjach i wspólnej wierze w silne podstawowe wartości. Zarówno zespół kolarski, jak i nasza marka podłóg są dobrze znane ze względu na przedsiębiorczą postawę, doskonałość, pasję i szacunek. Zadowalają nas tylko najlepsze wyniki i cały czas staramy się je poprawiać.
#DesignedToPerform
24 lata to dużo czasu. Tak owocną współpracę zawdzięczamy wartościom reprezentowanym zarówno przez nas, jak i przez zespół. Łączy nas ta sama filozofia: gotowość do działania. Kolarze wraz z zespołem nieustannie dążą do przekraczania własnych granic. Trenują w coraz lepszych warunkach, stają się coraz lepsi i mocniejsi. Ta chęć przełamywania wszelkich barier jest również nieodłączną częścią DNA marki Quick-Step.
Solidne partnerstwo
Firma Quick-Step oraz utalentowany zespół wspólnie zapisały najbardziej chwalebne strony w historii kolarstwa… i będą kontynuować to w przyszłości. W gruncie rzeczy to partnerstwo można opisać jako przykład najbardziej owocnej współpracy w świecie zawodowego kolarstwa.
Wpływ na międzynarodową rozpoznawalność marki
Dla firmy Quick-Step umowa sponsoringu odgrywa ważną rolę w osiągnięciu jednego z głównych celów: dalszego zwiększenia rozpoznawalności marki na całym świecie i wzmocnienia solidnej reputacji marki Quick-Step w zakresie jakości.
Odkryj nasze produkty o wysokiej jakości: